Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Blog

Lengvosmintys.lt / Asmeninis tobulėjimas  / Stresas apeina pasiruošusį: 8 naudingi įpročiai

Stresas apeina pasiruošusį: 8 naudingi įpročiai

Stresas apeina pasiruošusį: 8 naudingi įpročiai

Būna momentų, kada visko atrodo per daug ir per sunku. Tačiau neturėtume leisti, kad stresas mūs užvaldytų. Su psichologais aptariame 8 įpročius, kuriuos įgijus jausite mažiau streso:

 

Gerkite mažiau kofeino. Sumažindami kofeino ir alkoholio kiekį organizme, nuimame stresą nuo mūsų organizmo ir pageriname savo miego bei poilsio kokybę.

Kad stresas būtų įveiktas, rinkitės bet kokią veiklą, kuri atrodo ne tik linksma ir įdomi, bet ir siūlo naujus iššūkius.

Gerinkite miego kokybę. Miegant mūsų smegenys apdoroja informaciją, kurią gavo dienos metu, todėl gerai pailsėjus pagerinsime smegenų ir kūno funkcijas. Stenkitės susikurti vakaro rutiną ir jos laikytis kiekvieną dieną. Miegas padeda išvalyti mintis.

 

Būkite malonus. Būdami malonūs ir paslaugūs kitiems – neabejotinai patys pasijuntame geriau.

 

Susikoncentruokite į pozityvius dalykus. Iš visos dienos stenkitės išrinkti bent vieną pozityvų nutikimą, kuris pagerino nuotaiką. Teigimi dalykai įkvėps pozityvaus požiūrio į gyvenimą, padedės subalansuoti emocijas ir stresas pasitrauks savaime. 

 

Įkvėpkite ir iškvėpkite. Atlikdami gilaus kvėpavimo pratimus padedate savo mintims „persikrauti“, taip pagerindami savo susikaupimą ties kokia nors užduotimi.

Atlikite šešių įkvėpimų testą: atsisėskite tyloje ir giliai įkvėpkite maždaug per 5s, iškvėpkite per 5s. Šis kvėpavimo pratimas padės jūsų smegenims geriau jausti kūną ir širdies ritmą.

 

Galvokite apie tai, kas malonu. Bandykite atlikti ankščiau minėtą pratimą ir susiekite jį su teigiamomis emocijomis. Bent 2-3 minutes būkite susitelkęs ties kokiu nors maloniu įvykiu ar nutikimu. Šiam pratimui kiekvieną dieną skirkite bent 5-10min. Tai padės logiškai dėlioti mintis ir labiau susikaupti.

 

Supraskite, kas jus išmuša iš vėžių. Atpažinkite, kokie veiksmai ar darbai kelia jums stresą ir prieš jų imantis, atlikite kvėpavimo pratimus.

 

Reguliariai mankštinkitės. Net ir lengvi pratimai bus naudingi siekiant išlaikyti teigiamas emocijas. Rinkitės bet kokią veiklą, kuri atrodo ne tik linksma ir įdomi, bet ir siūlo naujus iššūkius. Mankštinkitės kartu su draugu – tai paprasčiausias būdas išlikti pozityviems.

„Susikoncentruokite į pozityvius dalykus. Iš visos dienos stenkitės išrinkti bent vieną pozityvų nutikimą, kuris pagerino nuotaiką“.

Registracija pokalbiui su psichologu

Žinutės langelyje nurodykite Jums tinkamą datą ir laiką. Susisieksime dėl registracijos patvirtinimo.





Aš patvirtinu, kad esu susipažinęs su įmonėje taikoma Privatumo politika ir sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi ja remiantis.