Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Blog

Lengvosmintys.lt / Asmeninis tobulėjimas  / Kaip pasiruošti psichologo konsultacijai internetu?
Psichologas internetu

Kaip pasiruošti psichologo konsultacijai internetu?

Jūsų psichologas pasiūlė konsultacijas internetu? Tikėtina, kad jums kyla keletas klausimų, tad norime jums patarti ir papasakoti, kaip geriausia pasiruošti pokalbiui su psichologu internetu. Tikimės, kad tai padės jums jaustis jaukiau ir ramiau bei mažiau nerimauti laukiant konsultacijos.

 

Atminkite, kad tai ne šiaip pokalbis telefonu. Psichologas norės pastebėti jūsų mimikas, kaip kalbate ir kaip gestikuliuojate rankomis.

Psichologas internetu

Konfidencialumas

1. Su psichologu turite kalbėti atvirai, todėl pasirinkite saugią vietą skambučiui. Juk nenorėtumėte, kad jūsų mama/vaikai/vyras klausytųsi, ką kalbate.

2. Pasirinkite vietą, kur galite būti vienas.

3. Paprašykite šeimos narių, kad sekančias 50min. jie jums netrukdytų.

4. Jei neturi galimybės pabūti atskirame kambaryje – rinkitės automobilį.

5. Pasirūpinkite ramia, ne per garsia fonine muzika – tai padės jums atsipalaiduoti.

Jus supanti aplinka

1. Ypač svarbu, kad jūsų pasirinkta vieta jums būtų patogi.

2. Visai nesvarbu, ar susitikimui rinksitės kompiuterį, ar planšetę. Svarbiausia, kad ekranas būtų pakankamo dydžio. Štai, pavyzdžiui, telefonas gali būti per mažas, atminkite, kad tai ne šiaip pokalbis telefonu. Jūsų psichologas norės jus matyti iš tikrųjų, norės pastebėti jūsų mimikas, kaip kalbate ir kaip gestikuliuojate rankomis. Tai labai svarbu, nes didžioji dalis bendravimo vyksta ne žodžiais. 

3. Savo įrenginį padėkite akių lygyje. Jums nereikia specialaus laikiklio, galite pasinaudoti ir keliomis knygomis. 

4. Taip pat pasirūpinkite apšvietimu. Pokalbio metu svarbu matyti vienas kitą.

5. Kartais patogiau naudoti ausines, tačiau renkatės jūs. Ausinės padeda sukurti didesnio privatumo jausmą, pagerina garso kokybę.

6. Telefone išjunkite garsą, kad jis jūsų neblaškytų.

7. Pasirūpinkite vandeniu atsigėrimui ir servetėlėmis, jei jums jų prireiktų.

8. Nevartokite alkoholio ar kitų svaigalų. Skambučio metu jūsų mintys turėtų būti švarios ir neapsvaigusios. 

 

Geras interneto ryšys

1. Dažnai WI-FI yra geriausias pasirinkimas, tačiau jei namuose yra visi šeimos nariai, besinaudojantys namų internetu, vertėtų rinktis jūsų mobilaus plano duomenis.

2. Išjunkite fone veikiančias programas.

3. Pasitikrinkite savo interneto kokybę (pvz. čia), ypač svarbus interneto greitis – bent 5Mbps užtikrins gerą vaizdo skambučio kokybę.

Tai patys svarbiausi dalykai. Jei norite kreiptis pagalbos internetu, nebijokite – jūs ne vienas, kuriam svarbi emocinė sveikata. Gera žinia ta, kad žingsniai, kuriuos turite žengti, kad gautumėte pagalbą internetu, jau yra lengvai pasiekiami!

Jei norite kreiptis pagalbos internetu, nebijokite – jūs ne vienas, kuriam svarbi emocinė sveikata.

Registracija psichologo konsultacijai internetu

Žinutės langelyje nurodykite Jums tinkamą datą ir laiką. Susisieksime dėl registracijos patvirtinimo. Telefono numerį nurodykite tarptautiniu formatu (pvz. +370 6xx xxxxx).





Aš patvirtinu, kad esu susipažinęs su įmonėje taikoma Privatumo politika ir sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi ja remiantis.