Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Blog

Lengvosmintys.lt / Asmeninis tobulėjimas  / Pradžiamokslis, siekiantiems atsipalaiduoti

Pradžiamokslis, siekiantiems atsipalaiduoti

Pradžiamokslis, siekiantiems atsipalaiduoti

Atsipalaiduoti, atrodo, toks natūralus ir savaime suprantamas dalykas, tačiau kartais pasiekti tokią būseną ima atrodyti neįmanoma. Visgi, tai be galo svarbu mūsų emocinei ir fizinei sveikatai.

Lengvų minčių psichologai siūlo tris paprastus būdus, kurie padės atsipalaiduoti greičiau:

 

Turite atsipalaiduoti, Jūs – ne kovos lauke

Stresas iššaukia tokią pačią fizinę reakciją, kaip ir pavojaus jausmas: padidėja širdies dažnis, sukyla adrenalinas, o kūnas įsitempia. Tokiu būdu raumenys pasiruošia veikti, o taip pat apsaugoti vidinius organus.

Kai mūsų kūnas pasiruošia kovai, įsitempiame net patys to nesuprasdami. Reikėtų pasistengti atsipalaiduoti – ypač pečius ir viršutinę kūno dalį.

Galima pabandyti įtempti nugaros raumenis, atsisėsti tiesiai, o pečius atlošti atgal. Jei nepatogu, pečius kelkite aukštyn ausų link, palaikyti kelias sekundes ir staigiai atpalaiduoti.

Pajutus įtampą švelniai ir lėtai sukite galvą į vieną pusę, paskui į kitą, nepamiršdami kvėpuoti tolygiai. Atpalaiduojant kūną smegenys supras, kad nesiruošiama kovoti ir pamažu vėl sugrįš į ramią būseną.

 

Atraskite, kaip kvepia ramuma

Ne visuomet turime laiko išgerti medikamentus ar atlikti savimonės pratimus, tačiau kvapai yra labai stiprus įrankis, padedantis iššaukti tam tikrus prisiminimus ir jausmus. Galite ištreniruoti savo kūną, kad užuosdami tam tikrą kvapą, jis nusiramina. Kvapai padės išlikti susikaupus.

Kitą kartą, kai prisileisite vonią, skaitysite knygą, ruošitės eiti miegoti ar būsite masažuojamas – naudokite ką nors, kas skleidžia kvapus. Tokiu atveju, kai prireiks nukreipti mintis ir nusiraminti, rankų kremas ar eterinis aliejus padės greičiau nurimti.

Skirkite laiko sau – nueikite pas masažistą, pakalbėkite su grožio specialistu, kokios procedūros jums teiktų naudos ir atraskite kvapus, kurie sukurtų aplink jus ramią atmosferą.

 

Išleiskite įtampą lėtu iškvėpimu

Ruošiantis kovai ar skrydžiui, kai esame įsitempę, kvėpavimas apsunksta, tampa nereguliarus, o tai gali priversti sunerimti dar labiau. Atraskite raminantį kvapą tam atvejui, kai prireiks nukreipti mintis ir nusiraminti. Kvapnus rankų kremas ar eterinis aliejus padės greičiau nurimti.

Sustokite ir giliai bei lėtai įkvėpkite, taip pat lėtai iškvėpkite. Leiskite jūsų krūtinės ląstai ir pilvui pakilti, pripildydami plaučius oro. Iškvėpimą užbaikite „ššš“ garsu, kad iš plaučių išleistumėte visą orą. Pakartokite tai keturis ar penkis kartus ir stebėkite savo savijautą.

Jei tik įmanoma, geriausia apskritai pasitraukti iš stresą keliančios situacijos, trumpam atsiriboti pvz. klausant raminančios muzikos.

„Atraskite raminantį kvapą tam atvejui, kai prireiks nukreipti mintis ir nusiraminti. Kvapnus rankų kremas ar eterinis aliejus padės greičiau nurimti“.

Registracija pokalbiui su psichologu

Žinutės langelyje nurodykite Jums tinkamą datą ir laiką. Susisieksime dėl registracijos patvirtinimo.





Aš patvirtinu, kad esu susipažinęs su įmonėje taikoma Privatumo politika ir sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi ja remiantis.